WEC – Warsaw Econometric Challenge

Drogie/Drodzy Studentki/Studenci,

miło nam zaprosić do udziału w kolejnej już edycji konkursu WEC – Warsaw Econometric Challenge. Konkurs WEC adresowany jest do wszystkich studentek/studentów zainteresowanych udziałem w hackathonie organizowanym przez Wydział Nauk Ekonomicznych UW.  WEC cieszy się zainteresowaniem polskich i zagranicznych uczelni. Warto podkreślić, że do minionej edycji zgłosili się reprezentanci aż 21 europejskich uniwersytetów!

Zachęcamy drużyny studenckie (maksymalnie 4-osobowe), które chciałyby podjąć się wyzwania rozwiązania rzeczywistego, biznesowego problemu. Tegoroczna edycja odbędzie się 11 maja. Z rozwiązaniem konkursowego zadania zespoły będą musiały poradzić sobie w ciągu 24 h.

Zwycięska i nagrodzone zespołu mogą liczyć na nagrody finansowe. Jak zapewniają uczestnicy poprzednich edycji, WEC to jednak przede wszystkim szansa zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i fantastyczna przygoda pracy w grupie.

Więcej informacji: https://wec.wne.uw.edu.pl/

Zachęcamy do udziału i zapraszamy do poinformowania o konkursie.

SEKCJA KOMUNIKACJI WNE UW

+48 22 55 49 145
ul. Długa 44/50
00-241 Warszawa
www.wne.uw.edu.pl

 

INSTRUKCJA WYSYŁANIA PODAŃ PRZEZ EPUAP

UWAGA: Prośby o wystawienie zaświadczenia proszę przesyłać na adres: wzim@sggw.edu.pl

WZÓR PODANIA: podanie_warunek-wzor

Nie przyjmujemy zdjęć wykonanych telefonem.
Prosimy załączać czytelny skan A4 w formacie PDF.

Krok 1:

Zarejestruj się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP – www.epuap.gov.pl). Jest to system informatyczny, dzięki któremu obywatele mogą załatwiać sprawy urzędowe za pośrednictwem Internetu.

Krok 2:

Uzyskaj Profil Zaufany ePUAP. Jak to zrobić – zobacz poniżej:

http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_ZalozProfil

Krok 3:

Przesłanie Pisma ogólnego do podmiotu publicznego jak poniżej: 

WAŻNE:

W dokumencie proszę zaznaczyć rodzaj pisma (np. podanie) oraz w tytule wpisać odbiorcę – Dziekanat WZIM

Dostęp do bazy MathSciNet z komputerów na terenie Kampusu SGGW

SGGW podpisała umowę z Polskim Konsorcjum Narodowym „Mathematical Reviews”, które umożliwia dostęp do bazy MathSciNet zawierającej recenzje
(o charakterze streszczenia) znakomitej większości istotnych publikacji matematycznych i informatycznych. Podmiotem wiodącym Polskiego Konsorcjum Narodowego jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
B
aza jest prowadzona przez Amerykańskie Towarzystwo Matematyczne.
Powinna być dostępna ze wszystkich komputerów na terenie kampusu SGGW, dostępność została zweryfikowana na terenie budynku 34, w Instytucie Informatyki Technicznej.
Wejście do bazy poprzez link:

 https://mathscinet.ams.org/mathscinet/publications-search

ODBIÓR DYPLOMU UKOŃCZENIA STUDIÓW

informacja na stronie: https://www.sggw.edu.pl/strona-glowna/studia/informacje-praktyczne-dla-studentow/odbior-dyplomu-ukonczenia-studiow/

Przy odbiorze konieczne jest okazanie dowodu osobistego bądź paszportu.

Informacja, że dyplom jest gotowy do odbioru, dostępna jest w Wirtualnym dziekanacie (eHMS),  w sekcji Moje Dane -> Informacje o toku studiów. Na końcu podanych tam informacji, w wierszu „Dokumenty dyplomowe”  – adnotacja: „Dyplom – do odbioru” informuje, że dokumenty czekają już na absolwenta.

INSTRUKCJA GENEROWANIA MLEGITYMACJI

  1. Przed wygenerowaniem mLegitymacji należy pobrać i zainstalować na swoim urządzeniu mobilnym aplikację mObywatel,
  2. Następnie należy zarejestrować się pod adresem: https://mlegitymacja.sggw.edu.pl/ (login to numer indeksu w formacie sXXXXXX, hasło takie samo jak do poczty uczelnianej),
  3. Po zalogowaniu należy zgłosić chęć wyrobienia mLegitymacji, klikając na przycisk „Zleć” i wylogować się z systemu na ok. 15 minut,
  4. Po ponownym zalogowaniu, po kliknięciu na przycisk „Odbierz”, powinny być dostępne kod QR oraz kod tekstowy, które należy zeskanować i wprowadzić w aplikacji mObywatel,
  5. Po zatwierdzeniu wszystkich zgód, od tej pory możliwe będzie wyświetlenie mLegitymacji na ekranie telefonu.
 Przygotował: Adrian Szczerba
WARUNKIEM WYGENEROWANIA MLEGITYMACJI JEST PRZEDŁUŻENIE WAŻNOŚCI LEGITYMACJI W DZIEKANACIE NA NOWY SEMESTR.

AKTYWACJA I DOSTĘP DO OFFICE 365

Usługa Microsoft 365 umożliwia studentom m. in. dostęp do poczty, zajęć zdalnych i obowiązkowych szkoleń, wysyłania zapytań i wniosków.
Aby aktywować konto należy przejść na stronę: https://konto.sggw.edu.pl/

wybrać opcję: zapomniałem hasła,
w polu adres e-mail wpisać adres podany podczas rejestracji na studia.
W odpowiedzi na podany adres otrzymasz link do resetu hasła. 

Aby uzyskać dostęp do swojej skrzynki pocztowej w MS Office 365 przez przeglądarkę internetową należy zalogować się na stronie: https://poczta.sggw.edu.pl

Instrukcja do pobrania: SGGW_SSP_student

Adresy skrzynek studenckich mają następującą składnię:

sXXXXXX@sggw.edu.pl gdzie XXXXXX to numer albumu poprzedzony „0”, tak aby uzyskać 6 znaków. Dla numeru albumu 1999 będzie to s001999@sggw.edu.pl

Więcej informacji na temat logowania i obsługi Microsoft 365 można znaleźć na stronie: pomoc.o365.sggw.edu.pl

Pomoc informatyczna SGGW pod adresem: pomoc_ci@sggw.edu.pl

Uwaga: Aktywacja konta MS Office 365 jest obowiązkowa.
Dziekanat prowadzi korespondencję ze studentami za pośrednictwem tego konta.