WYSTAWIANIE FAKTUR ZA USŁUGI EDUKACYJNE
Zarządzenie nr 47 Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z dnia 1 października 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad pobierania opłat za usługi edukacyjne na studiach pierwszego
i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich od roku akademickiego 2019/2020, innych opłat związanych z odbywaniem tych studiów oraz trybu i warunków zwalniania z tych opłat w całości lub części.
§ 5
- Opłaty za usługi edukacyjne wnoszone za studenta przez zakłady pracy lub inne instytucje, powinny być dokonywane na indywidualny numer rachunku bankowego SGGW, o którym mowa w § 7 ust. 1 w terminach określonych w § 4.
- Faktury wystawiane będą wyłącznie na pisemny wniosek studenta, złożony do Kwestury SGGW w ciągu trzech miesięcy, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym dokonano wpłaty.
W wystawionej fakturze nabywcą jest student zaś płatnikiem zakład pracy lub inna instytucja dokonująca wpłaty. - We wniosku, o którym mowa w ust. 2 należy podać dane nabywcy – studenta (imię, nazwisko, adres, numer PESEL), dane płatnika (nazwę, adres, numer NIP), wysokość oraz datę wpłaty.
- Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2 faktury nie będą wystawiane.
§ 7
- Studenci studiów I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich wnoszą opłaty na indywidualny numer rachunku bankowego SGGW przydzielony każdemu studentowi, odrębnie dla każdego toku studiów, identyfikujący studenta w systemie informatycznym obowiązującym w uczelni.
WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ DROGĄ MAILOWĄ:
monika_mularczyk@sggw.edu.pl
Wniosek powinien zawierać dane studenta (imię, nazwisko, numer PESEL, adres, numer telefonu)
lub dane płatnika (nazwę, adres, numer NIP), wysokość oraz datę wpłaty.
Wzór wniosku: wniosek o wystawienie faktury